/Lovisa Kullman

Jag kommer ihåg när vi skulle till tekniska museet. Tror det var år 2009?
Det var studiedag uppe på hägernäs och jag var hemma hos er! Jag och Becca var sugna på att göra något och därför kom vi just på tekniska museet.

Innan vi skulle hoppa in i bilarna så tog vi massor av kort. Jag sprang och jagade dig för att du och jag skulle vara med på samma bild! Du bara skrattade och fortsatte spring. Några bilder tror jag vi fick, på oss två tillsammans! Med eran kamera.

På museet skulle jag och Becca åka något, du var för kort för det och blev lite ledsen. Det gick snabbt över när du fick syn på andra spännande saker! Gulle dig! Saknar dig.

Trodde aldrig något så här hemskt kunde hända!


Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0