/ Ebby Eriksson

Sitter och läser alla fina texter alla har skrivit om dig Marcus,får verkligen tårar i ögonen.
kommer ihåg när jag gick i Hägernäs friskolan och då var du mitt fadderbarn.
du var lite jobbig men ändå så jävla gullig.
det roliga var att jag sprang efter dig hela tiden på rasterna bara för att säga till dej hur
söt var och då blev du jättegenerad,du var verkligen skit söt!
när du såg mig så sa du alltid"du är ju Rebeccas kompis som gillar mina smilgropar"
kommer aldrig att glömma dig och dina fina smigropar gullet.

Kommentarer
Postat av: Filip

Vilken fin blogg ni har gjort ! Och Gud vilka fina texter ni har skrivit ! Han verkade va en jätte trevlig kille !

2011-02-18 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0