/Madeleine

"två andetag och vi förlorade dig för alltid"
Marcus, du var en liten söt pojke som alltid hade ett leende på läpparna !! I din närhet var man alltid glad!
En underbar lillebror och fantastisk son!
Det är mycket du lämnat och mycket vi kommer sakna! Men de vi saknar kommer alltid finnas kvar!

Jag minns leendet, skrattet och smilegroparna på dina kinder, en liten söt pojke! Sommrarna då vi spelade brännboll ute på gräsmattan, tjejerna mot killarna. Eller då vi bråkade om vem som skulle hoppa på studsmattan, det finns många fina minnen! Och alla finns kvar!
Vissa minnen vi gråter av och andra vi verkligen vill minnas!

En fantastisk bror till Rebecca och son till Camilla och Lasse! Dom älskar dig!
En gammal vän till min bror och jag är bästis till din syster!!

Vi saknar dig otroligt mycket Marcus Tisén!









Två fina bilder jag älskar !
Rebecca♥Marcus


RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0