Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig marcus hoppas verkligen du fick de bra i himlen (du va bäst på fotboll)

2011-02-16 @ 18:31:48
Postat av: Peter Tisén

Hej!

Vilken fin sida du gjort och så fint du skriver om Marcus.

Hälsningar från Peter! (Marcus farbror)

2011-02-18 @ 14:57:17
Postat av: Linnea

Kände aldrig riktigt Marcus men jag känner Becca. Och jag kan inte ens förstå hur hemskt det måste vara. Det är helt fruktansvärt så händer bara inte. Men nu har vi fått reda på det, sånt händer även fast det inte är ofta. Du ska veta Becca att alla kommer att finnas här för dig och din familj. Alla sörjer men speciellt ni. Jag skulle önska att det fanns nåt jag kunde göra. <3

2011-02-18 @ 20:42:26
URL: http://livetsomlinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0