/Emma Sjöberg

Jaadu Marcus, vart ska man börja...
Från den dagen du troligtvis såg ner på mig blev allt annorlunda.
Jag hann aldrig se dig arg, vilket är super positivt.

Du är - jag vet att du finns här, bara att du andvänder den där osyliga dräckten hela tiden. BUSUNGE! - så hilma söt, alltid glad och rolig.

Den kvällen ni föjlde med oss ut med båten och åt middag, den var magisk.
Du satt längst fram och försökte få alla ankor att äta bröd ur din hand.. Men det gick inte så bra. Det slutade med att du åt upp det själv och lipade åt de, istället.

Haha, dethär var det närmsta du kom - ankorna tittade på dig, söta unge.♥


Fem kvällar efter julafton kom vi till er på middag. Ut från ditt rum kommer du, klädd i mjukis byxor
- Hej allihopa! Ditt ansikte lös upp.
Jag kommer ALDRIG glömma det.

Hoppas att du har det bra under din osynliga dräckt. Om det blir varmt så är det bara att ta av den, du är mer än välkommen!

Superfin bild på dig och Bex, käraste busunge!♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0