/Sofia Lindborg

Älskade Marcus!

Jag var hemma hos er när det hände, när det hemskaste som någonsin kan hända, hände!
Jag kan inte beskriva med ord vad jag kände när jag fick veta att du inte fanns mer! Jag ville och vill bara spola tillbaka tiden.. Jag kan inte förstå hur det här kunnat hända! Kan allting inte bara vara som förut! Allt var så perfekt! ♥ Men nu när du är borta finns det bara ett tomt rum där! Ingen liten söt, glad och snäll liten pojke längre! Jag saknar dina smilgropar och ditt fina leende, Kan du inte bara komma tillbaka! Snälla ♥
Kommer alltid att sakna dej Marcus! ♥ Du finns här, alltid, fast inte på samma sätt, men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och inte bara mitt hjärta utan alla dina nära och käras hjärtan också!
Tänker på dej, din familj och dina nära och kära ♥ 

Vi kommer alltid att älska dej Marcus Tisén ♥

 
Hur kan man vara så söt, Saknar dej verkligen ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk så här.

Han finns i huset där ni bor, inte hela tiden han har säkert andra saker att göra, men han finns där, o det kommer han alltid att göra! Han älskar er och han kommer vaka över er!

2011-04-11 @ 16:08:08
URL: http://www.emmmmaa98.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0