/Ebby Eriksson

R.I.P Marcus Tisen 
2011.01.13 hände den hemskaste händelsen som ingen någonsin kommer att glömma.
kan inte du bara komma tillbaka,din familj och alla vi saknar dig jätte mycket.Du var för ung och alldeles för älskad.Du hann aldrig leva ditt liv som du hade framför dig.
Du hade alltid ett leende på läpparna,du var alltid positiv och glad.varför?varför just du? Gud tog den finaste och snällaste killen på jorden ifrån oss alla.livet är verkligen orättvist ibland.
Du lämnade din familj alldeles för tidigt.Men vi ska leva för dig och du kommer alltid att finnas hos oss alla.vi glömmer dig aldrig.Hoppas du Håkan och Inga-britt har det bra där uppe.Det finns inga ord i världen som skulle kunna beskriva hur mycket vi saknar dig.du är vår ängel Marcus och nu behöver inte Rebecca,Lars och Camilla var rädd för mörkret för du finns ju där för dom. vila i frid nu vännen,förevigt i våra hjärtan♥

Kommentarer
Postat av: charlotta

åhh, jag blir så ledsen när jag läser alla fina

inlägg men jag blir ledsen på ett bra sätt.



R.I.P



Jag önskar hela familjen Tisén lycka och god tid nu framöver!



Kramar



Charlotta <3

2011-03-03 @ 20:13:21
URL: http://chazam.blogg.se/
Postat av: Peter Tisén

Jättefint skrivet.

Saknar min älskade brorsson...

2011-03-04 @ 19:54:48
Postat av: hanna

kännde dej nt marcus,men de e svårt att förstå att du har lämnt jorden....men det var kanske ödet? kanske bestämmt från början,men vila ifrid man!

o jag gick förbi huset där du flög upp till himmlen o det var fint,massa ljus,blommor o fina texter till dej o din mormor o morfar <3

R.I.P

2011-03-06 @ 22:26:50
Postat av: Emelie

får ont i hjärtat av att läsa allt.

jag lider med er, han verkar så älskad. & omtyckt.

men någon gång blev det hans tur, han valdes av gud.

jag tycker det var ett tragiskt sätt , men jag lider.

och jag hoppas han har det bra just nu, och att ni ses snart. och full respekt för hela hans familj.

R.I.P , du är en ängel !

2011-03-12 @ 10:18:50
URL: http://emsuballaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0